Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

tirsdag 18. mai 2010

Langhelg i Tallinn i sommervarme og deilig avslapping.




Endelig kom tiden for vår etterlengtede langhelg i Tallinn. Vi er veldig betatte av byene i øst, masse kultur og gode opplevelser. I år gikk turen til Tallinn og vi kunne ikke ha vært heldigere med været. Etter en vår med mye kaldt og dårlig vær her hjemme, var det ekstra deilig å oppleve skikkelig sommervarme.Vi er forundret over at Tallinn har så lite av parker og blomster å vise til, i motsetning til Riga. Men en kasse med pelliser klarte vi da å oppdrive.
Når vi har vært borte fra hagen i flere dager er det ekstra godt å se at plantene i bedene virkelig har tatt av. Så i ettermiddag har det vært full aktivitet med utplanting. Det ble ikke tid til fotografering, så bilder kommer en annen dag. Ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Flott i Tallin, ja - jeg var der i 2008 med jobben - og i motsetning til deg - jeg trodde jeg skulle fryse ihjel!!! :-)Godt å høre at det tar av i bedene i Molde også! Gleder meg til bilder! :-)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
    Misunner deg hagen din. Flotte fargekombinasjoner og vakkert sammensatt! Jeg får stjele noen ideer hos deg når det gjelder sammensetninger i bedene...
    Ha en riktig find dag.
    Stein

    SvarSlett