Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

søndag 30. mai 2010

Sommer, sommer, sommer..

Kan vi ha det bedre, sol og endelig varme. Har brukt dagen til planting i Plommebedet.  Mary Rose, Louise Odier, Bella Rose, Pink the Fairy mm. Sommeren er kommet til Parkvegen og energien i takt med den.. På samme dag nyter vi noen vakre Tulipaner som har tatt vegen fra Amsterdam, en dag i fjor høst.

2 kommentarer:

  1. så skjønne tulipaner! Den første der var helt vidunderlig, elsker tofarget når de er så delikate som dette :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine tulipaner i hagen din! Jeg synest småbildene på siden i bloggen her er så vakre. Akkurat slike "komposisjoner" er det jeg ønsker å få til i min hage- men jeg synes det er så vanskelig- har du noen tips å komme med?

    SvarSlett