Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

lørdag 5. mars 2011

Det gleder jeg meg til..

Å komme hjem fra jobb, kjenne duften og se fargene i sommerhagen..
Å sette meg i dekkstolen for å nyte ettermiddagssolen..
Å bare bli sittende der.. lenge, lenge..
Å kjenne duftene av lavendel, roser og prydtobakk pirre i nesen..
Å kjenne at hagegleden gir meg ro i sjelen..
Det gleder jeg meg til..




Flere ting å glede seg til finner du hos Anne  på Moseplassen



25 kommentarer:

  1. Längtar till allt som har med vår o sommar att göra nu!Färger o dofter,ljumna sommarvindar,doften av kaffe ute mmm
    Trevlig helg!
    Hälsningar Helena!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder og helst enig.

    Det blir nok en eller to sesonger med anleggsvirksomhet hos oss. Så blir det mer tid til bare å nyte.

    SvarSlett
  3. Du har så flotte bed! Har du sådd det meste selv? Jeg er imponert :-)

    SvarSlett
  4. helt enig - skulle det stått!

    SvarSlett
  5. Fantastisk blomsterprakt hos deg.
    Virkelig noe å glede seg til.
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  6. For noen fantastiske blomster bilder du viser frem.
    Har lagt dæ til som følger, koselig om du følger mæ.

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  7. Nydelige bed og flotte farger. Hva er navnet på den Nicotianiaen som du har bilde av, den var bare skjønn?
    Må du ha løyve til å sette opp drivhus? Er det veldig stort eller må en ha det på alle drivhus?
    (Kremt)

    SvarSlett
  8. Det er jammen ikke rart at vi sår så mye. Planleggingen er halve moroa, og når vi fyller huset med sådd, så vet vi jo allerede at det blir et vakkert resultat. Det viser jo bildene dine i dag helt tydelig. Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  9. Flotte bedd her ja og mange helskjønne blomster
    nyter bildene jeg..................

    SvarSlett
  10. Takk for svar i bloggen min :-)
    Forstår at det ikke er noe gøy når det blir styr. Håper at alt ordner seg til det beste. Lykke til :-)

    SvarSlett
  11. Nydelig hage hos deg! Jeg har en drøm om å få til noe sånn at det blomstrer fra tidlig vår til sen høst:)
    Tusen takk for kommentar hos meg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  12. Takk for hyggelig hilsen :-)
    Jeg pleier å titte innom hos deg også.

    SvarSlett
  13. Czekamy, cieszymy się wiosną i latem, a potem znowu jest szaro i smutno.I znowu musimy czekać, ale jest na co, jak ma sie tak piękny ogród.Pozdrawiam

    SvarSlett
  14. Ój vilken fantastisk trädgård du har...längtar til vår och sommar gör vi nog alla nu eller hur? Det skall bli underbart när första blomman visar sig..Ha en riktigt god dag ! Torprosen

    SvarSlett
  15. Vakker hage...
    Gode gleder...
    Måtte berre våren kome!

    SvarSlett
  16. Hvor ser det fint ud, kan sandelig godt forstå du glæder dig. Vi håber på en fantastisk, lang og varm sommer... :o)

    SvarSlett
  17. Jeg glæder mig med dig til at se din dejlige frodige have.
    Ha det godt.
    Kh Lone

    SvarSlett
  18. Takk for hjelpen,,,høstanemone,,, man lærer noe nytt hele tiden når man har gode bloggvenner.
    Ha en fin kveld marit.

    SvarSlett
  19. Fantastisk vakre sommerbilder! Du har så flott hage, med et overflod av planter. Og drivhuset som er i emning. Krysser fingrene for at det går i orden i år!

    SvarSlett
  20. Dette var flott!
    Frodig og nydelige kominasjoner,forstår at du gleder deg til alt dette kommer opp :)
    Ha en god onsdag :)

    SvarSlett
  21. Magnifique blog, superbes photos et très belles mosaïques ! J'adore !!! Amitiés

    SvarSlett
  22. Lige nu føles det som om, at der er en evighed til at de nævnte blomster springer ud :-) Brrrr det er koldt og blæsende i Danmark. Hvis man læser haveblogs, er det nok fordi, at man har det som en galophest i startboksen :-)

    SvarSlett
  23. Dette var kjempefint, jeg elsker vakre bed.

    SvarSlett
  24. Hej! Ser att vi gläder oss åt samma saker! Vilken fin blogg du har, hittade hit via Blooming Friday. Återkommer gärna!
    Ha det gott!/Laila

    SvarSlett