Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

søndag 9. desember 2012

Adventstid

I Parkvegen nyter vi adventstiden til familiekos. 
Denne andre adventshelgen har vi hatt et vakkert vintervær.
Sol og noen kuldegrader.. det kan ikke bli bedre.
En runde i hagen på lørdag... frostne planter, men vakre for det.




Innimellom fjellsprekkene koser de vintergrønne seg, i lav desembersol.



Andre søndag i advent og et perfekt snølag har lagt seg over hagen.
Drivhushagen er pyntet til adventsfest...


Bålpanna er klar til opptenning og lysene er klar for å bli tent.



Marshmallows på bålet og inne i drivhuset står kakaoen klar.
Kosetid!


Og så gikk sola ned... på baksiden av Sunnmørsalpene.
På denne vakre dagen, 2 søndag i advent!


Ha en fin ny adventsuke kjære bloggvenner!

9 kommentarer:

  1. Fine stemninger hos deg og, Aud. Liker jo vinter veldig godt - men ikke barfrost. Takk for tilbudet, er veldig spent på hvilke som overlever! God adventstid til deg :-)

    SvarSlett
  2. Ja vi har hatt noen fine vinterdager og i natt kom det mere snø :0).

    SvarSlett
  3. Ja vi har hatt noen fine vinterdager og i natt kom det mere snø :0).

    SvarSlett
  4. Stemningsfulle bilder du har tatt. Kjempefine lykter. Ha det godt! Hilsen Anne

    SvarSlett
  5. Så fantastiske bilder du deler!..vakker adventstemning og ditt nydelige veksthus som diamanten i hagen:))
    Så hyggelig det er så bruke hagen og veksthuset også på vinteren:)
    Ønsker deg en fiiin dag:))

    SvarSlett
  6. Jeg gleder meg til å komme og kurse Molde-folket til neste høst! Men når jeg ser hva du greier å stelle i stand, trenger du ikke noe kurs akkurat. Jeg får sikkert mye inspirasjon og læring jeg også!

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder av hagen i frostdrakt. Heldig du som har sol, hos meg er den vekke no til heilt i slutten av Januar.
    Koselig med samling rundt bålpanna med gode smakebitar.

    Ha fortsatt ei fin førjulstid.

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en riktig god jul.
    Klem Laila

    SvarSlett
  9. Innom for å ønske deg et GODT NYTT ÅR !
    Gleder meg til dine nydelige bilder og hageglede i året som kommer.

    klem fra Anne

    SvarSlett