Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

onsdag 29. mai 2013

Gull i epletreet!

Stolwijk God blomstrer i det gamle epletreet.
Sammen med epleblomstene er det et av vårens vakreste par i Parkvegen.
Vi har deilige sommerdager og jeg er nede ved treet flere ganger for dag for å nyte dette...
Var spent på hvordan den harde vinteren påvirket Stolwijk Gold, 
men denne tøffingen blomstrer rikere enn noen gang.







Ønsker dere alle en fortsatt fin og varm uke!

8 kommentarer:

  1. Den var lekker den gule apleclematisen! Jeg har bestilt en sånn, og skal få den snart. Det var jo betryggende å høre ar det tåler mye, men klimaet hos deg er nok vesentlig mildere enn her. Det var nydelig med epleblomster sammen med den :-)

    SvarSlett
  2. Åhhh, det var superfint. Ble skikkelig koselig med vekst i treet=) Vi prøver også på en slik variant i pæretreet, men foreløpig er clematisen så vidt oppe etter i fjor. Ha en fiiin kveld=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Så nydelig - dette må jeg nok kanskje kopiere engang i framtiden. Rett og slett en rålekker kombinasjon ! Jeg pinner den så jeg husker den til senere.

    SvarSlett
  4. Dette var utrolig nydelig og stemningsfylt. Anne

    SvarSlett
  5. Jeg fikk en plutselig MÅ HA følelse av den klematisen der!! Såå vakker♥ Og nydelig den var i epletreet..sukk♥
    Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem

    SvarSlett
  6. Sammenplantingen tIl å smelte av, helt nydelig vakkert!

    SvarSlett