Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

mandag 8. juli 2013

En duft av sommer...

Vi sitter ute til langt på kveld og nyter alle duftene rundt om i hagen.
I alle fall når temperaturen er slik som den var sist lørdag.
Ved peisen har vi laget oss en kosekrok med litt gammelt "stæsj"


En gammel malertrapp og gamle vindusruter med messingramme, er hovedelementene i kosekroken.
Svarthyllen henger over kanten og lager en intens duft.
Levende lys...
  


Fyr på peisen...


Vin i glasset...


Jeg ønsker meg mange, mange slike kvelder utover sommeren.
Det er rekreasjon av høyeste klasse, både  for kropp og sjel!

11 kommentarer:

  1. Dette så helt herlig ut. Å sitte slik på kveldene er fantastisk og jeg nyter slike kvelder.
    Du hadde det kjempe koselig på uteplassen din. Kos deg og nyt livet. Klem

    SvarSlett
  2. Åh, for en stemningsfull og vakker uteplass du har. Det er så koselig å se at svarthyllen kikker over kanten. Skikkelig sommerstemning.
    Håper det blir mange slike varme lune kvelder framover!

    SvarSlett
  3. Åhhh, så koselig=) Kroken deres ser jo fantastisk ut. Vi liker å sitte ute vi også, men det er ikke alltid vær til det. Kos deg videre=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Her vil eg tru at det går an å nyte sommaren! Veldig stemningsfullt!

    SvarSlett
  5. Så koselig uteplass ved peisen! Vi får håpe på mange sånne fine kvelder framover.
    Her regner det godt i dag, men regnværet passerer forhåpentligvis forbi i løpet av de nærmeste timene.

    SvarSlett
  6. Hei! Kjempefint! Her kan man nyte mange varme sommerkvelder med bare tær og vin i glasset. God sommerkveld! Anne

    SvarSlett
  7. Skjønner dere koser dere der ja :o)

    SvarSlett
  8. Deilig kosekrok, nydelig stemning med tente lys!

    SvarSlett
  9. Aå koselig det var her, da !

    SvarSlett
  10. Så flott plass! Du er flink til å gjøre det kost rundt deg. Og jeg får masse inspirasjon!
    I sommer har det vært så fantastisk vær her i Fredrikstad, at pc og blogg har blitt helt glemt. Men nå er den tatt frem, og jeg koser meg med mange flotte innlegg i bloggen din!
    God klem fra Line

    SvarSlett