Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

lørdag 26. oktober 2013

Helgeglede...

... er å lage litt høstpynt på terassen.



Og litt høstpynt ved inngangen.



Å gå på kurs med KARI for å lære å lage lavhjerte, kvistkrans 
og blomsterholder, sammen med 12 andre kjekke damer.




Og sist, men ikke minst... få besøk av farmors lille gull!


Flere helgegleder finner du hos VIVI

GOD HELG!

11 kommentarer:

  1. Ååååå her var det mange flotte helgegleder. Selvfølgelig, selvfølgelig så er den siste størst. Heilt, heilt nydelig liten søting....noko finare enn å ver besteforeldere veit eg ikkje om. Eg får ivertfall ikkje nok av mi bestemorjente.
    Så fine samansettingar du har laga ved inngangen din. Eg ser at tårene og blodbegera dine henger ute fortsatt, mildare hos deg enn det har vore her.
    Slikt kurs med Kari har eg også lyst på. Las på bloggen hennar at ho skulle rundt om å kurse og blant anna til ditt distrikt. Så flotte kransar, hjerte og bukettar dåkke har laga.
    Eg har fått heilt smaken på å lage ting av naturmateriale....blir meir og meir glad det.
    No vart eg frista........kanskje eg foreslå eit slikt kurs i hagelaget mitt :))
    Ha fortsatt ei god helg og kos deg mykje med den vesle hjerteknusaren.
    Klem frå MarJE i svingen.

    SvarSlett
  2. Fantastisk fint som du har pyntet. Så flott med de lyslyktene som har fått litt rust på seg.
    Så gøy med slik kurs, og så mye fint som dere har laget. Skulle ønske jeg også hadde slik kreativitet.
    Veldig flott helgeglede du viser, Aud Irene. Kos deg videre i helgen, og det blir helt sikkert flere gleder med den lille storsjarmøren.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Så flott du har pyntet både på terrassen og ved inngangen!
    Kjekt med inspirerende kurs, fine kranser og hjerter dere laget.
    For en skjønn liten bestemorgutt!

    SvarSlett
  4. You have make beautiful photos!
    Greetings, RW & SK

    SvarSlett
  5. Så mange nydelige bilder ::) og så masse flott å glede seg over :)

    SvarSlett
  6. Hei! Å lage slike vakre ting, må jeg forsøke. Blir veldig inspirert. Ser ut som dere har hatt det veldig gøy sammen.
    Utrolig vakkert barn. Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  7. Så masse fine bilder, og så mye flotte helgegleder.

    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  8. Her står helge gledene i kø!
    Så fint å være på kurs med Kari..hun lager masse fint:)
    Og nydelig du har pyntet...du gav meg en ide med den vinballongen...:))

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig omtale! Ha en kreativ høst! Klem fra Kari

    SvarSlett
  10. Wow så lekkert og nydelige bilder, det må ha vært ett artig kurs det er noe jeg kunne tenke meg også.

    Ha en fin ny uke.

    SvarSlett
  11. Wow! Du er en mester når det gjelder å gjøre det pent rundt deg! Artig å se, og jeg gleder meg til helgen - da skal jeg ut å pynte! Takk for masse inspirasjon <3

    SvarSlett